مترسک


دخترکی با نام شکست

عروس تنهایی باش نه عروس تن هایی که تنت را برای یک شب می خواهند!

ما آدما همیشه صداهای بلند رو می شنویم

پر رنگ ها رو می بینیم و کارای سخت رو دوس داریم

غافل از این که خوبا آسون میان بیرنگ می مونن و

 بی صدا میرن ... زندگی ما آدما بر سه اصله

 خندیدن بخشیدن و فراموش کردن پس بیا بخندیم ببخشیم

 و فراموش کنیم ... ( هر چند که خودم نمی تونم همه چیز رو فراموش کنم ! )

بنظرم دنیا ارزش هیچی رو نداره ! می دونی چرا ؟

 آخه بچه که بودیم از آسمون بارون می اومد

بزرگ که شدیم از چشامون بارون میاد !

کلا همه چیز رو باور دارم ... حتی خورشیدی که نتابه ...!

عشق رو باور دارم حتی اگه اون رو حس نکنم

 به سکوت خدا ایمان دارم! آدمی ام

از قضاوت بی رحمانه خیلی زود دلگیر میشم

دستم بوی گل میداد من رو به جرم چیدن گل گرفتن

 و محاکمم کردن اما کسی فکر نکرد شاید من گلی کاشته باشم

شاید طرز فکرم متفاوت باشه ... ولی ... خیلی ها هستن مترسک

رو دوس ندارن چون پرنده ها رو می ترسونه ولی من دوسش دارم

چون تنهایی رو درک می کنه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 9:14 توسط دخترکی با نام شکست| |


Power By: LoxBlog.Com

كد موسيقي براي وبلاگ