دخترکی با نام شکست

عروس تنهایی باش نه عروس تن هایی که تنت را برای یک شب می خواهند!

من به پایان رسیدم امروز......

به پایان یک عشق اشتباهی.......

به پایان یک جاده ی تنهایی......

من به سکوت رسیدم امروز....

یک سکوت جاودانه...... یک سکوت همیشگی.......

من به انتهای زندگی رسیدم امروز......

مرگ عشق را  به چشم دیدم اما......

ااو رفت از این دنیای بی رحمانه.......

من اما باید بمانم و نظاره گر باشم

نظاره گر یک دنیا خاطره ی بیگانه.......

این است تمام واقعیت امروزم:

شکستن....سوختن.... خاکستر شدن و تمام شدن

من به پایان رسیدم امروز.......

JPEG Image



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:,ساعت 9:50 توسط دخترکی با نام شکست| |


Power By: LoxBlog.Com

كد موسيقي براي وبلاگ